Teren pod market w Dziwnówku za ponad 2 mln zł?

kasaZostał już ogłoszony przetarg na sprzedaż terenów przeznaczonych pod budowę sklepu wielkopowierzchniowego wraz z parkingiem w Dziwnówku. O planach sprzedaży tego terenu informowaliśmy miesiąc temu: w Dziwnówku wybudują market.

Burmistrz Dziwnowa ogłosił już na dzień 28 lutego 2014r. przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż 3 działek położonych w Dziwnówku o łącznej o łącznej powierzchni 9.389m2. Cena wywoławcza netto to 2 065 580,00zł.

26 thoughts on “Teren pod market w Dziwnówku za ponad 2 mln zł?”

  • Mieszkaniec says:

    Tak się rozwala drobny – miejscowy handel i gastronomię. Pies gryzie rękę która go przez lata karmiła ….!

    Ps. Nie rozumiem skąd pewność że potencjalny nabywca kupi działkę pod sklep wielkopowierzchniowy, wszak przeznaczenie terenu nosi symbol KS, UC . Może to już ustalone ?!

  • mieszkaniec says:

    Ale cyrk! Kto mówi o miejscowym handlu. Jeden biedny sklep poza sezonem a w sezonie trzy i puste. Mało powiedziane puste: zgnilłe pomidory i stare pieczywo. Bida z nedzą. O jakim karmieniu tu piszą. same sknerusy i niesympatyczni sprzedawcy..Zesztą i tak nie wszyscy to nasi mieszkańcy Dziwię sie, że SANEPID jeszcze ich nie pozamykał. Jestem za marketem. Brawo Panie Burmistrzu, trzymamy kciuki za Tobą. Tak trzymać.Szczęśliwego Nowego Roku.

  • „Został już ogłoszony przetarg na sprzedaż terenów przeznaczonych pod budowę sklepu wielkopowierzchniowego” W ogłoszeniu o przetargu nie doczytałem że działki muszą być przeznaczone pod budowę sklepu ……
    Może jakaś wiodąca sieć stacji paliw, albo park rozrywki ( to by było najkorzystniejsze dla mieszkańców, magnes na turystów i źródełko dla kasy Gminy )

    ok 220zł za m2 . to niewiele za działkę inwestycyjną nad morzem .

  • Dziwnówek na pewno zyska na atrakcyjności. Nadmorska osada z supermarketem bedzie alternatywą dla np. Dziwnowa czy Pobierowa. Poza tym teren bedzie estetyczny, pojawi sie stacja paliw i nie wykluczone ze plac zabaw dla dzieci.

  • Trzeba mieć na…., żeby uważać że sklep wielkopowierzchniowy będzie magnesem i „alternatywą” dla wyboru wioski od w/w a śmierdząca stacja paliw poprawi estetykę ….:)

  • Po co ta dyskusja, wszystko przyklepane. Maluczcy którym wciskano horrendalnie drogie działki i dojono przez lata podatkami tutaj się nie liczą !!!

  • Nie no Panie Janie – lepsza jest zapuszczona, z blotem po kolana, smierdzaca od dzikiego wysypiska dzialka w centrum miejscowosci turystycznej. Lepiej gdy chaszcze i dzikie na 2 metry samosiejki witaja turystow wjeżdżających na wybrzeże. Gratuluje rozumu.

  • Dziękuję za gratulacje, rozum kształcony przez lata to i efekty widoczne . Za krzaczki i za definitywne skreślenie osady z listy kandydatów do miana uzdrowiska, z powodu śmierdzącej stacji paliw w „centrum miejscowości turystycznej”, włodarzom podziękowania słać należy . Sporo podróżuję, nigdy stacja paliw czy sklep wielkopowierzchniowy nie były argumentem do wyboru tej, czy innej miejscowości zaś park rozrywki, jak ktoś wyżej zasugerował, owszem .

    Już to oczami wyobraźni widzę. Kochanie, jedziemy na urlop do Dziwnówka, tam supermarket jest i paliwo zatankować można ……

    Żenada !

  • Brawo Wczasowicz i Mieszkaniec jestem waszego zdania. A Pan Jan tu o jakiejś bajce o miejscowości uzdrowiskowej buhahaha nie masz pojęcia ile musi być rygorystycznych warunków spełnionych żeby nadać miejscowości takie miano zresztą żaden z mieszkańców Dziwnówka nie zgodzi się na to by mieszkać w takim azylu gdzie nic nie można. Tam gdzie jeździsz już są hipermarkety i stacje paliw dlatego nie bierzesz takich argumentów pod uwagę zresztą przyda się duży parking, wysokie wpływy do budżetu z podatków, dodatkowe miejsca pracy, PRODUKTY W NORMALNEJ CENIE, a nie podniesione ceny z sezonu utrzymywane przez cały rok no i wreszcie zniknie ten bajzel i bagno. Z wpływów z hipermarketu można wtedy postawić jakiś park rozrywki w innym miejscu a twoje myślenie zaczyna się od d.py strony, postawmy coś fajnego tylko skąd weźmiesz pieniądze. To jest ŻENADA

  • MałgośkaMówiąMi says:

    A ja myślę, że dobrze sie stanie jak malutkie sklepiki pójdą na bruk. Ceny u nich wysokie, wybór żaden i promocji nie ma jak np w biedzie czy innym polo. A Dziwnówek europejski sie zrobi. A kto wie moze Piotra i Pawła zrobią albo Alme. I będzie git.

  • Wpływy z hipermarketu i europejski Dziwnówek. Z choinki się urwaliście ?!
    Wybudują czy nie, wiocha pozostanie wiochą …………………z supermarketem, ha ha ha

  • 220 zeta za działkę w centrum miejscowości turystycznej to jak za darmo. Ciekawe kto to wyceniał i jak potencjalny nabywca rozwiąże sprawę infrastruktury wjazd – wyjazd ( zmiana organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej i gminnej )

  • MałgośkaMówiąMi says:

    Infrastruktura bedzie rozwiazana jak przy każdej Biedronce – wzorcowo. Na pewno prawoskret i nie wykluczone, ze od Łukęcina lewoskręt. Droga na wysokości parkingu przy 1 Maja bardzo sie rozszerza więc miejsca jest sporo. Poza tym takie Jeronimo zawsze bierze na siebie sprawy zwiazane z infrastruktura towarzyszacą.

  • bobofruitto says:

    Całe szczęście tam nie przejeżdżam, Dziwnów- Szczecin i Dziwnów- Swinoujście jadę w drugą stronę… A latem możecie sobie tam stać w korkach, dziękujcie wybranym hahaha…

  • nie tylko nie polo tam jest drogo jak juz to Lidl czy Biedronka i nie pare bud bo w Dziwnówku gdyby był Lidl to na codzien przyjezdzaliby mieszkancy Dziwnowa,Wrzosowa,Miedzywodzia,Łukęcina a moze Pobierowa :] Bardzo miło usłyszec ze w mojej miescinie moze bedzie supermarket :DD

  • I dobrze mówisz „dzwk” (cokolwiek to znaczy…). Ja mam mieszkanie w bloku na 1-Maja. W sezonie myślę żeby wynajmować turystom. A jeśli będzie naprzeciwko market (jaki on by nie był) to cena za to mieszkanie na pewno wzrośnie.

    A tak na marginesie:
    To ile można wołać w sezonie za dobę w mieszkaniu 2-pokojowym w pełni wyposażonym????????

  • Super, biorę kuchenkę elektryczną i na pewno was odwiedzę. Zaopatrzenie pod nosem a obiadzik w pokoju . Nie będę dojony przez krwiopijców z barów i nie muszę żreć co mi na stołówce podadzą !

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>